Uwielbiam filmy kostiumowe. Widziałam już:
- Zakochana Jane
- Elizabeth
- Księżna
- Kochanice Króla
- Duma i Uprzedzenie
- Niebezpieczne związki
- Maria Antonina
- Zakochany Szekspir
- Casanova
- Emma
- Mansfield Park
- Marzyciel
- Młoda Wiktoria
- Wojna i pokój (serial)
Znacie może jeszcze jakieś tytuły? (; już całkiem spora kolekcja jest.
A może jeszcze te:
Countess,(2009)
Król Artur (King Arthur) (2004)
Zakochany Molier (Molière) (2007)
Zatrute pióro (Quills)(2000)
Kupiec wenecki (Merchant of Venice)(2004)
http://www.filmweb.pl/film/Anna+i+Kr%C3%B3l-1999-852
http://www.filmweb.pl/film/Krwawy+tyran+-+Henryk+VIII-2003-112456
http://www.filmweb.pl/Amadeusz
http://www.filmweb.pl/film/Niebezpieczna+metoda-2011-555859
Hrabia Monte Christo (2002)
Hrabia Monte Christo (1998-) miniserial
Hrabia Monte Christo (1975) TV
Zatrute pióro (Quills) (2000)
Markiz de Sade (Sade) [2000]
Markiz De Sade (De Sade) (1969)
Markiz de Sade (Marquis de Sade) (1996)
Człowiek w żelaznej masce (1998)
Trzej muszkieterowie (1993)
Trzej muszkieterowie (1973)
Trzej muszkieterowie (1966-1967) miniserial
Same klasyki.