Znany i lubiany temat, a że Morel ma już cztery pełnometraże, to nadszedł ten czas. Wpisujcie swoje propozycje... 1. Uprowadzona - 9/10 2. 13 Dzielnica - 8/10 3. Gunman: Odkupienie - 7/10 4. Pozdrowienia z Paryża - 7/10
1 - 13 Dzielnica - 8 2 - Uprowadzona - 6 3 - Pozdrowienia z Paryża - 6 4 - Gunman: Odkupienie - 5 5 - Smak zemsty. Peppermint - 5